Zwroty i Wymiany

WYMIANA PRODUKTU

Ze względu na bardzo dużą rotację asortymentu, wymiany w naszym sklepie polegają na zwrocie zakupionego produktu, oraz złożeniu nowego zamówienia i opłaceniu. Po prostu postępuj według zasad opisanych poniżej. Pamiętaj, żeby prawidłowo wypełnić formularz zwrotu, używaj dużych liter i pisz czytelnie, aby uniknąć niepotrzebnych opóźnień. Nowe zamówienie możesz złożyć tego samego dnia! W przypadku płatności przelewem, pamiętaj, żeby opłacić swoje zamówienie najpóźniej w ciągu trzech dni, po tym czasie zamówienia są automatycznie anulowane. 


ZWROT TOWARU

- Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 

- Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

Krok po kroku - jak zwrócić towar?

Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania, z pełnym ometkowaniem i w oryginalnym opakowaniu. Zwracany produkt pakuj uważnie, nie obklejaj taśmą bezpośrednio na opakowaniu, najpierw zabezpiecz pudełko folią lub papierem. Opakowanie jest integralną częścią zakupionego prze Ciebie produktu i stanowi całość wraz z zakupionym przez Ciebie produktem. 

W każdej przesyłce dołączany jest dokument  "Dokument zwrotu" – wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego. Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony (ściągnij, format .PDF).

Zapakuj zwracany produkt i wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres: 

Styloskop - ul. Nowoursynowska 139L/20, 02-776 Warszawa dopiskiem „Styloskop - zwrot”

UWAGA! W przypadku wysłania zwrotu Pocztą Polską nadaj przesyłkę jako paczka a nie jako list! Przesyłki w postaci paczek, nadawane jako listy, nie są dostarczane do siedziby naszej firmy przez listonoszy i nie są przez nas odbierane w placówkach Poczty. 

 Pamiętaj:

- Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

- Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym w przeciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. 

- Koszty odesłania do nas towaru nie podlegają zwrotowi.

- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" lub "Paczka priorytetowa". 


REKLAMACJE

Krok po kroku - jak zareklamować produkt?

Formularz reklamacyjny (ściągnij, format .PDF)  – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.

Poinformuj nas o reklamacji wysyłając informacje o reklamowanym produkcie na adres info@styloskop.pl

Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

Styloskop - ul. Nowoursynowska 139L/20, 02-776 Warszawa z dopiskiem „Styloskop - reklamacja”

Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

 W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 Pamiętaj:

 - Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

- Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.

- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

Koszyk

Suma: 0.00 PLN